x
کافه ورتا
Rate this post

آدرس کافه قنادی ورتا | آدرس کافه ورتا در انقلاب

سایت کافه داران – کافه قنادی ورتا کافه کیک استدیو ورتا، یک کافه قنادی در خیابان انقلاب است. یکی از مزایای کافه فضای گرم و متفاوتی است که توانسته آنرا در این منطقه پر کافه از دیگر کافه‌ها متمایز کند. فضای گرم و شادِ کافه باعث شده که مورد توجه به خصوص جوانان قرار گیرد و از طرفی می‌توانید کیک‌های متنوع و تازه‌ای را به قیمت نسبتا پایین‌تر از سایر کافه‌ها از کافه ورتا تهیه کنید.

این کافه فضای نسبتا بزرگی دارد و برای حدود ۵۰ نفر ظرفیت دارد، اما طراحی و قرار گیری میزها و صندلی‌ها به گونه‌ای است که نمی‌توانید این محل را برای قرارهای طولانی مدت در نظر بگیرید و شاید بیشتر فضای آن مناسب قرارهای دوستانه کوتاه مدت است.

مورد مهم دیگر اینکه تنوع دمنوش‌ها بیشتر از قهوه‌ها در این کافه است، تمامی نوشیدنی‌ها در لیوان‌ها و کیک‌ها در ظرف یکبار مصرف سرو می‌شود.
کافه کیک استدیو ورتا قهوه‌بیرون ‌بر دارد، ساعت کار آن هر روز از ۸ صبح تا ۱۰ شب است و در ساعتهای اولی صبح می‌توانید به صرف صبحانه و کیک و کراسان‌های داغ مهمان این کافه باشید.

می‌توانید از اینترنت وای‌فای کافه استفاده کنید و سیگار کشیدن در محیط کافه ممنوع است.

شماره تماس کافه قنادی ورتا | شماره تماس کافه ورتا در انقلاب

کافه قنادی ورتا

سفارش‌های ما در کافه با توجه به اینکه دستگاه قهوه‌ساز در ساعت حضور ما خراب بود شامل شیک موز و نوتلا و یک دمنوش نشاط بود که تصاویر آن را می‌توانید در پایین همین مطالب در وب‌سایت مشاهده کنید.

اگر شما هم برای کافه‌گردی به سراغ کافه قنادی ورتا رفتید لطفا تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. منبع تحلیل این کافه ویکی درینک است

آدرس کافه ورتا | شماره تماس کافه ورتا

خیابان انقلاب، بین خیابان وصال و خیابان قدس

۶۶۴۷۵۳۰۱

برای درج آگهی خود با شماره مندرج در سایت کافه داران cafedaran.ir تماس حاصل بفرمایید

 

کافه قنادی ورتا | کافه ورتا در انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code