x
Rate this post

آدرس کافه رستوران ریبار در زعفرانیه | آدرس کافه ریبار زعفرانیه

کافه رستوران ریبار – موزه زمان در خیابان زعفرانیه، علاوه بر موزه کوچکی که در محوطه باغ دارد، فضای زیبا و مناسبی برای پیاده روی دارد، اگر روزی در این حوالی دوست داشتید یک کافه سرباز را هم امتحان کنید سری به کافه ریبار بزنید. کافه ریبار درون باغ موزه زمان قرار دارد، البته این روزها به خاطر فصل سرد و سرما، روی کافه را با پوششی مسقف کرده‌اند تا گرمای فضا را از دست ندهید.
بر اساس صحبتی که با سوپر وایزر کافه داشتیم کافه حدود چند ماهی است که با مدیریت جدید افتتاح شده و قبلا به صورت کافه گالری بوده است. فضای نسبتا بزرگی دارد و در حدود ۶۰ جای نشستن دارد. میزها به صورت میزهای گرد و صندلی‌های راحت و با فاصله مناسب از هم قرار داده شده‌اند. مانند خیلی دیگر از کافه‌ها می‌توانید از اینترنتی وای‌فای کافه استفاده کنید و ظاهرا سیگار کشیدن در محیط کافه آزاد است.

منوی کافه ریبار از نظر تنوع نوشیدنی‌ها، منوی گسترده‌ای است. جالب این است که فقط به ذکر نام نوشیدنی بسنده نشده و توضیحاتی در مورد نوع نوشیدنی و ترکیب آنرا هم آورده‌اند. مورد دیگری که در منو برایمان جالب بود ذکر این توضیح بود که اینجا خبری از چای‌کیسه‌ای نیست و همه دم‌نوش‌ها و نوشیدنی‌ها به صورت آماده و دم کشیده تهیه می‌شوند.
در داخل فضای کافه روی تخته سیاه، عبارت بوفه صبحانه برای هر نفر ۳۰ هزار تومن خود نمایی می‌کند که فکر می‌کنیم صبحانه در فضای باغ و خصوصا در یک هوای مناسب نباید خالی از لطف باشد.

شماره تماس کافه رستوران ریبار در زعفرانیه | شماره تماس کافه ریبار زعفرانیه

میز ما در کافه ریبار

ما در کافه، موکا به علاوه چای ماسالا سفارش دادیم. موکا همان طور که در تصویر می‌بینید به صورت چند لایه آماده شده بود و بر خلاف بعضی کافه‌ها خبری از خامه روی موکا هم نبود که خب می‌تواند بر اساس سلیقه شما که اهل نوشیدنی با ترکیب خامه فراوان هستید یا نه متفاوت باشد. ترکیب چای ماسالا هم ترکیب جالبی از چای سبز و دارچیم و میخک و … بود که به زودی در بخش نوشیدنی‌های گرم به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم.

در هر حال اگر در حوالی زعفرانیه و خیابان بغدادی به دنبال یک کافه با فضای باز بودید کافه ریبار می‌تواند گزینه مناسبی برای کافه گردی شما باشد. لطفا در صورتی که از این کافه تجربه‌ای دارید همینجا آنرا به اشتراک بگذارید – منبع تحلیلی: ویکی درینک

تهران – خیابان زعفرانیه – نبش بغدادی ، موزه زمان

۲۲۱۸۲۹۵۱

برای درج آگهی خود با شماره مندرج در سایت کافه داران cafedaran.ir تماس حاصل بفرمایید

کافه ریبار زعفرانیه | کافه رستوران ریبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code