x
Rate this post

کافه رستوران عربی همسا | Hamsa Arabic Caffe’ Restaurant

آدرس: ایران – تهران – تهران فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، نبش تقاطع ١٤٤ غربی، مجموعه رستوران های کندو

اهمیت خاص مردم ناحیه خلیج فارس و خاورمیانه به مصرف خوراک سالم، تازگی مواد غذایی و ادویجات معطر باعث گردید تا این منطقه در دنیای خوراک و تغذیه از لحاظ طعم و مزه، سلامت تغذیه، تنوع و ارزش غذایی جایگاه ویژه ای داشته باشد.
همچنین غذاهای عربی، ترکی و هندی به دلیل تشابه فراوان با ذائقه ما ایرانی ها جور در می آید.
کافه رستوران عربی همسا
این افتخار نصیب همسا گردیده است که با در اختیار داشتن کادر مجرب، متخصص و با استفاده از تجهیزات کاملا پیشرفته و بهداشتی منویی منحصر به فرد (گزیده ای از بهترینهای لبنان، مراکش، سوریه و… ) با کیفیت عالی و متنوع را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار بدهد.
در فرهنگ غذایی اعراب قبل از غذای اصلی، پیش غذایی مفصل سرو خواهد شد، که به آن مزه می گویند. (تبوله، حمص، کبه، مناقیش و …) بعد از پیش غذا، غذای اصلی سرو خواهد شد..
استفاده از نان مخصوص، سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات ( به جای برنج رایج ) است.
کافه رستوران عربی همسا
همچنین پیشنهاد ویژه همسا نوشیدنی های متداول و خاص عربی (شربت تمبر هندی، گل سرخ و …) به همراه غذا و در در پایان شیرینی ها و دسر های بی نظیر این منطقه (کنافه، باقلوای عربی و …) می باشد.
دکوراسیون منحصر به فرد همسا در کنار آهنگ های عربی گوش نواز که دائما در حال پخش است، احساس ورود به یک رستوران شیک و پر طمطراق در مراکش را به شما خواهد داد. تمامی سرویس ها و پذیرایی ها در ظروف لوکس عربی صورت میگیرد که مصداقی واقعی بر زندگی مجلل اعراب است.
در نهایت اینکه کافی شاپ و رستوران عربی همسا با محیطی گرم و دوست داشتنی بدون شک شما را دل بسته خود خواهد کرد که میتوانید بیشتر از یک تجربه امتحانش کنید و مشتری ثابتش باشید.
کافه رستوران عربی همسا
مجموعه کندو، اولین بار در سال ۱۳۷۵ با نام رستوران سنتی کندو (دربند کوچولو) کار خود را آغاز نمود. با توجه به ذائقه و نبود فست فود مناسب در منطقه در سال ۱۳۸۵ فست فود کندو را به مجموعه اضافه کرد. هم اکنون بعد از گذر بیست سال برای ایجاد تنوع بیشتر و تکمیل سلیقه شما مهمانان عزیز، کافه رستوران عربی همسا (همسایه) را در سال ۱۳۹۵ افتتاح نمود.

شماره تلفن: ۰۲۱ ۷۷ ۷۱ ۵۴ ۴۱

کافه رستوران عربی همسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code