x
Rate this post

در این مطلب سعی داریم کشورهای توریستی روسیه، قبرس و گرجستان را معرفی نماییم، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. تور خارجی روسیه جز بهترین تورهای اروپایی می باشد. در این تور از جاذبه های بی نظیر مسکو و سن پترزبورگ دیدن می کنید. اصلی ترین مقصد گردشگری در تور روسیه شهر سن پترزبورگ می باشد. این شهر در شمال غربی روسیه قرار گرفته است و به ویژه در اوایل فصل تابستان به علت پدیده شب های سفید بازدید فوق العاده زیادی دارد. شب هایی که تاریک نمی شوند. پایتخت روسیه نیز بسیار دیدنی می باشد به خصوص کاخ کرملین که سال هاست که پاربرجاست و شکوه و قدرت روسیه را به رخ می کشد.

 

تور روسیه

تور روسیه
 

قبرس کشوری است که بخشی از آن تحت تسلط ترک ها می باشد و به قبرس شمالی معروف است و بخش دیگری از آن تحت تسلط یونانی ها می باشد و به قبرس جنوبی شهرت دارد. هر دو قبرس شمالی و جنوبی بسیار دیدنی و زیبا میباشند و دارای آثار تاریخی و طبیعی فراوانی هستند از جمله مشهورترین جاذبه های تاریخی این کشور می توان سایت باستان شناسی، بندر گیرنه، شهر زیبای فاماگوستا که شهری تاریخی است که معماری قرون وسطایی دارد و حتما در تور قبرس از این شهر بازدید نمایید و به تاریخ سفر کنید.

و اما گرجستان کشوری در همسایگی ترکیه، روسیه، آذربایجان و ارمنستان که یکی از زیباترین شهرهای پایتخت های قدیمی و تاریخی اروپا یعنی تفلیس را در خود جای داده است. از دیدنی های شهر تفلیس می توان پارک واکه را نام برد. آب و هوای گرجستان بسیار مطبوع می باشد و شهر تفلیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. پارک واکه با محیطی سرسبز و با طراوت هیجان زندگی را در شما چندین برابر می کند. این پارک مساحتی برابر با ۲۰۰ هکتار دارد که در سال ۱۹۴۶ ساخته شد است و از آن زمان یکی از مهم ترین پارک های گرجستان بوده است و امروزه گرشگران تور تفلیس حتما به این مکان می روند و اوقات خوشی را برای خود و خانواده خود رقم می زنند.

 

تور تفلیس

تور تفلیس
 

درختان این پارک بسیار قدیمی هستند و در میان آن ها یک استخر نیز قرار دارد که در آن فواره های زیبایی قرار داده شده اند که می توانید عکس های زیبایی نیز در کنار آن ها بیندازید. از امکانات این پارک می توان فراهم بودن شرایط برای دوچرخه سواری، پینگ پنگ، تنیس و پیاده روی که بسیار هالی هستند. امکانات دوچرخه سواری پارک واکه کامل می باشد و در واقع شامل یک پیست دوچرخه سواری می باشد. جالب است بدانید بزرگترین کتابخانه کشور گرجستان داخل این پارک قرار دارد، کتابخانه ای با نمای شیشه ای فوق العاده زیبا.

در پارک انواع رستوران ها و کافه ها نیز وجود دارد که بعد از پیاده روی و گرشت و گذار در پارک بسیار لذت بخش است که غذاهای گرجی را در این مکان صرف کنید. گرجستان برای سفر خانوادکی با فرزندان انتخاب مناسبی می باشد و جاذبه های تور تفلیس فراوان و زیبا هستند که با شرکت خدمات مسافرتی پارس پالاد می توانید از مناطق بی نظیر این شهر دیدن نمایید.

نگاهی اجمالی به جاذبه های گردشگری قبرس، روسیه و تفلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code