x
Rate this post

معرفی کافه جلاتا

هران، خ حافظی، نبش فخارمقدم، فودکورت آرن، طبقه سوم, تهران
۰۹۱۰۸۷۳۷۰۶۲
دریافت مسیر
درباره کافه جلاتا، شهرک غرب، تهران

انتخاب بهترین کافه بار درمیان همه کافه بارها همواره بسیار سخت بوده و گاهی نشدنی. مردم از دیدگاه های متفاوتی به کافه بارها نگاه می کنند و با توجه به فاکتورهای مختلفی چون بستنی های خاص یا کیفیت عالی و گاهی هم کارکنان صمیمی انتخاب های مختلفی نیز دارند. با همه این تفاسیر “کافه جلاتا” یکی از بهترین کافه بارها در منطقه شهرک غرب تهران است. یکی از معروفیت های این کافه بار بدون شک موقعیت مکانی خاص آن است. علاوه بر آن، سرویس های کافه جلاتا خاص بوده و این مکان رو تبدیل به یکی از بهترین کافه بارها در شهر تهران کرده است. بستنی های خاص یکی از دلایل معروف شدن کافه جلاتا در بین مردم است. کیفیت عالی و کارکنان صمیمی از بهترین خصوصیات این کافه بار در شهرک غرب تهران در میان بقیه کافه بارها در شهرک غرب است. فراموش نکنید که به کافه جلاتا سر بزنید و بهترین ها را تجربه کنید. عکس های کافه جلاتا را ببینید و محصولات ویژه و پیشنهاد های تخفیفی را در صورت ارائه در فروشگاه اینترنتی مطالعه کنید و سرویس مورد نظر خود را تنها با چند کلیک خریداری کنید و لذت ببرید. ما در نت نظر منتظر نظرات شما هستیم.
جلاتلا طعمی متفاوت با بستنی را برای شما آماده میکند!
معرفی کافه جلاتا

اگر به دنبال بهترین کافه بار در تهران هستی، ما در نت نظر لیست ویژه ای را به شما معرفی می کنیم. کافی در منوی بالای صفحه بخش مورد نظر خود را انتخاب و یا عبارت کلیدی مورد درخواست خود را جستجو کنید.
کافه جلاتا در تاریخ ۱۵ خرداد ۹۷ به خانواده نت نظر پیوست.
معرفی کافه جلاتا

نظر شما در مورد سرویس ها و قیمت های کافه جلاتا با توجه کیفیت و محیط آن چطوره و در مقایسه با سایر مکان های مشابه تهران چه نمره ای می گیره؟ خوشحال می شیم نظر خودتونو در زیر بنویسید.
معرفی کافه جلاتا
منبع: netnazar

معرفی کافه جلاتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code