x
Rate this post

کافه قنادی فرانسه

کافی شاپ و قنادی فرانسه یکی از قدیمی ترین قنتدی های تهران است که از سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را آغاز نموده و به تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان عطر خوشی داده است .

به شما توصیه می کنیم اگر از خیابان انقلاب عبور کردید یا از حوالی این کافی شاپ و قنادی رد می شدید حتما مسیر خود را به کم تغییر دهید و به کافه فرانسه که در واقع بخشی از شیرینی فروشی فرانسه است سر بزنید و از گاتا های خوشمزه آن میل کنید.
کافی شاپ فرانسه با آنکه بسیاری از امکانات یک کافی شاپ واقعی را ندارد اما مشتریان زیادی را به خود جلب می کند . زیرا کافی شاپ و قنادی فرانسه هم به مکانی خاطره انگیز برای عموم تبدیل شده و هم اینکه شما می توانید از قنادی شیرینی تازه سفارش دهید و در کافی شاپ همراه با قهوه میل نمایید . علاوه بر این ها این کافی شاپ پاتوق بسیاری از دانشجویان است و به خصوص در روز های سرد زمستان نوشیدنی های گرم آن نظیر قهوه و شیرکاکائوی داغ طرفداران بسیار زیادی دارد .
کافه قنادی فرانسه
در بخش نوشیدنی های منوی کافی شاپ فرانسه می توانید نوشیدنی هایی نظیر چای ، شیرکاکائو ، کاپوچینو و انواع قهوه را بیابید . . همینطور نوشیدنی های سردی مانند میلک شیک ، شکلات گلاسه ، کافه گلاسه و حتی بستنی نیز درکافی شاپ و قنادی فرانسه سرو می شود .
کافی شاپ فرانسه در بخش منوی خود نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار است . از جمله شیرینی هایی که می توانید در این کافی شاپ میل فرمایید ، می توان به پای سیب ، مافین ، چیز کیک پای سیب و آناناس ، تارت میوه و بسیاری از شیرینی های دیگر اشاره کرد .
در نظر داشته باشید که در کافی شاپ فرانسه کلیه سفارشات مانند شیرینی و نوشیدنی به صورت ایستاده سرو می گردد .

کافه قنادی فرانسه
آدرس و تلفن کافی شاپ و قنادی فرانسه

ساعت کاری کافی شاپ و قنادی فرانسه از ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ و از ۱۴:۳۰ تا ۹ شب است .

آدرس : خیابان انقلاب، تقاطع وصال شیرازی، ضلع جنوب غربی تقاطع، پ ۱۲۷۲

تلفن : ۶۶۴۶۱۳۷۴

کافه قنادی فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code